SivukarttaPalaute
Etusivu > Keskustelu
<< Takaisin aiheisiin

Helsingin uusi keskuskirjasto, sähköisenä

27.12.2009 klo 10:10
Osa uuden kirjaston lainaajista ottaa pian omakseen sähkökirjan suoman lainaustekniikan. Silloin kirjaston fyysinen sijainti ja tilakysymykset joutuvat uuteen valoon. Ääripäässä voidaan tilat suunnitella virtuaalimaailmaan ja keskittyä sähköisen tarjonnan ratkaisuihin.
27.12.2009 klo 10:17
Olen käyttänyt eReaderiani runsaan vuoden ajan. Uskon vahvasti alan kehitykseen. Kirjastojen olisi mahdollisimman pian päästävä eKirjojen lainaamisesta sopimuksiin. Fyysinen paikka menettää merkityksensä. Säästyy polttoainetta aikaa ja vaivaa.
28.12.2009 klo 01:50
Olen lukenut puhelimella (Nokian eri Communicator-mallien Mobipocket Readerilla) neljän vuoden aikana tuhansia paperisivuja vastaavan määrän kirjoja, joista olen tyytyväisenä maksanutkin. Suomalaista proosaa vaan valitettavasti ei vielä tässä formaatissa näy. Toivottavasti sitä saadaan sekä myyntiin että lainattavaksi pian, jotta emme tässä asiassa jäisi muusta maailmasta jälkeen! eBook on ehdottomasti toimiva tapa lukea perinteisen paperikirjan lisäksi.
15.4.2010 klo 17:55
Hei! Onko sinulla tietoa milloin ne tulevat Suomeen ? Ja kuinka paljon ne tulevat maksamaa?
16.4.2010 klo 23:20
Moi Katsopa (www-sivun vasemmasta sarakkeesta löytyvästä) otsikon "Laitteet ja formaatit" alta. Sieltä varmaan löydät tuohon vinkkejä :-)

<< Takaisin aiheisiinKirjoita viesti